--==FULL OPTIONS==--
Bun Venit!!!Va rugam sa va inregistrati pentru a beneficia in totalitate de optiunile oferite!!!-------====WwW.FuLLoPtIoNs.Tk====-------
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
--==FULL OPTIONS==-- | Reguli | Inregistrare | Login
POZE --==FULL OPTIONS==--
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Roxxy22 din Cluj
 | Femeie 19 ani Cluj cauta Barbat 25 - 48 ani |
|
FullOptions
Admin
Din: Miezul Actiunii
Inregistrat: acum 18 ani
|
|
Dacia Logan Estate Primul concept car Dacia din istorie numit Logan Steppe a fost expus la Geneva. auto motor si sport a fost singura revista care a anticipat exact caracteristicile noului model. Va prezentam acum in exclusivitate informatii despre modelul de serie Logan break care va aparea in aceasta toamna. Logan break va avea un ampatament cu 10 cm mai mare. Motivul pentru care am ajuns la acest rationament este simplu: usa spate este taiata aproape drept si partea de jos nu urmeaza forma pasajului rotii ca la limuzina. Noi anticipam un ampatament de circa 2,73 metri, cu 4 cm si respectiv 2 cm mai mare ca la Renault Megane break si Peugeot 307 break. Cu 4,47 m lungime, am anticipat perfect si gabaritul masinii (estimarile noastre au fost 4,45-4,50 metri). Practic, Logan break va concura sub aspectul gabaritului cu Peugeot 307 break (4,42 m) si Renault Megane break (4,50 metri). De asemenea, am intuit exact ca functionalitatea are prioritate inaintea formei in sensul ca partea spate este aproape verticala, iar stopurile sunt mai inguste ca la limuzina.
Ce nu am anticipat a fost forma geamului spate care nu este patrata, ci in partea inferioara are forma unui arc de cerc. Acest detaliu simplu schimba enorm designul masinii. Dupa ce unele publicatii de scandal au caracterizat masina, pe baza primelor fotografii spion, ca fiind ca un dric, trebuie sa recunoastem ca nu este deloc asa. In ciuda formei clasice data de caroseria break, Logan break arata neasteptat de bine.
Prototipul de la Geneva avea doua usi in spate si nu hayon iar scaunele din randul trei lipseau. Un oficial de la Renault ne-a dezvaluit insa secretul masinii de serie.
Am aflat ca cele doua usi laterale din spate sunt mai ieftin de realizat decat un hayon si ca modelul de serie va pastra cele doua usi laterale. Referitor la cele doua scaune din randul al treilea, acestea nu se vor camufla sub podeaua portbagajului pentru ca aceasta solutie este prea scumpa. Ele se vor rabate, dar vor ocupa loc in portbagaj, asa ca cine va dori sa transporte lucruri voluminoase, va trebui sa lase cele doua scaune acasa. Lucru posibil, pentru ca acestea vor putea fi scoase. Ramane sa vedem insa cat de usor vor putea fi demontate. In al treilea rand, acelasi oficial de la Renault a mai confirmat un lucru. Initial s-a discutat ca versiunea de baza a noului Logan break sa aiba motorul de 1,4 litri si 75 CP, insa apoi lucrurile s-au schimbat. Noi am anticipat din nou corect ca in versiunea cu sapte locuri sarcina utila este prea mare pentru motorul de 1,4 litri si de aceea este nevoie de mai multa putere. In industria auto, greutatea standard a unei persoane la care se fac toate masuratorile este de 75 kg. Daca inmultim cu sapte, rezulta o sarcina utila de 525 kg, fara nici un bagaj. Prea mult! De aceea, acelasi oficial de la Renault ne-a declarat ca practic vor exista doua versiuni: cu cinci si sapte locuri. Cine va comanda versiunea cu sapte locuri nu va putea opta pentru motorul de 1,4 litri. In schimb, vor fi oferite in continuare motoarele pe benzina de 1,6 litri cu 2 si 4 supape de 90 si respectiv 107 CP si dieselul de 1,5 litri dCi de 70 CP. Nu este sigur daca se vor monta si versiuni mai puternice ale dieselului de 1,5 litri existente in banca de organe a lui Renault.
Volumul maxim al portbagajului va atinge 1.700 litri, adica cu 160 si respectiv 100 litri mai mult decat Peugeot 307 break si Renault Megane break. Click aici pentru mai mult 
25.8KB
_______________________________________ Www.Full.3XBlog.Ro
|
|
pus acum 18 ani |
|